28 octombrie 2010

Încă o zi de joi

Cuvântul acestei zile este Insulă. Una perfectă, însorită, cu o apă ireal de frumoasă. Hrănitoare, incitantă, cu un suflet minunat. Dacă aş fi avut şansa să fiu altcineva, aş fi fost insulă. Am petrecut o zi împreună, privind oceanul. Am rămas cu senzaţia ca a trecut o viaţă. La sfârşit parcă ne-a părut rău. Mie-mi venise vaporul. Chiar şi ei. Nu am iluzia unei plaje perfecte. Nici nu caut. Şi ce-i şi mai frumos, nici nu pretinde. Am rămas cu un gust bun, ca după o prăjitură fantastică, interzisă. Am tras concluziile şi a rămas să ne iubim în continuare. Ca un strat peste care se va aşterne timpul, dar peste care ne va trece pânza freatică şi ne va potoli setea, atunci când va fi nevoie... Frumos, echilibrat, unic.
În rest aluviuni. Existenţă temporară. Rânduri subliniate inutil. Amânări. Zile numărate. Temeri înnăbuşite. Curaj alimentat din sete de viaţă. Regrete băgate cu capul sub apă. Ţigări maneliste, fără număr.
Mă lupt degajat cu o finalitate inerentă, cu umeri din brânză, pe de-o parte şi cu un început în scaun cu rotile, puţin miop, cu mici dificultăţi de exprimare, dar cu o inimă mare şi setoasă.
Vor veni vineri, sâmbătă şi apoi duminică. Aşa vin ele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu