9 octombrie 2010

Album interzis

Am închis ferestra ca pe-o altă lume,
Mai ales că-i prea octombrie şi prea bine înăuntru.
Şi am luat din nou albumul ăsta la mână.
M-am trezit făcând rotocoale de fum şi
Mi-amintesc cum pe unul ţi l-am rupt victorios...
Cafeaua de pe balcon, în care nu găseai pasajul
Iar eu samaritean, eram în stare să rup cartea
Cu autor britanic şi pagini desprinse, doar să-ţi vin în ajutor.
Mai este o fotografie veche cu un parc nou,
Dar părăsit, cu mireasă inconştientă şi şedinţă foto stingheră.
Alta cu mult ceai de suflet, un film pe care nu l-a văzut nimeni
Şi un altul căruia i-am prins ideea de bază. Băiatul
rămâne cu fata.
Mai multe fotografii cenzurate. Un schimb de cărţi şi
într-una din ele speră să ne spună povestea.
Preferata mea este cea în care îţi descopăr sărutul copios.
Iau albumul şi-l pun în raft. Un pic dureros. E prea personal.
Mă simt ca într-o vizită în care gazda te lasă minute-n şir
De unul singur şi involuntar te trezeşti iscodind
şi descoperind lucruri ce nu ţi-erau destinate.
Nu-s aşa bun fotograf...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu