19 octombrie 2010

Azi

Am simţit o nevoie furibundă de a sta în casă.
Am ajuns într-un final să-mi văd visul cu ochii.
Azi n-am respectat nimic.
Am ieşit aproape rupând uşa şi m-am întors cu victorii de carton.
Azi e a treia zi.
A treia zi şi nimic.
Azi e un concept ciudat.
Azi e şi ieri şi mâine.
Astăzi am împărţit dragoste disproporţionat.
Am desconspirat mini-misterul insulei.
A reacţionat bine.
Am împărţit ca de obicei momente calde.
Am alergat, am râs mult şi ne-am fericit.
Am convenit că suntem reflexia la infinit a lumii.
Amintirea zilelor numărate readuce sentimentul de septembrie.
Am primit multe săgeţi, dar niciun zâmbet.
Aş striga, aş plânge, aş râde şi apoi aş muri.
Am avut parte de ceaiuri descântate.
Azi e deja mort, îmi pun speranţa în fiecare mâine.
Adorm în gând cu drumuri intersectate.
A şi cu finaluri fericite pentru MINE.
Acum rânduri încărcate, zeiţe nemaivăzute
Alei de vis îmi vor încâlci restul nopţii.
Am să mă predau fără luptă.
Am obosit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu