7 august 2009

Mai puternic!

În primul rând aş vrea să le mulţumesc "fanilor" pentru suportul real de care au dat dovadă în această perioadă. Ţin din suflet să apreciez comentariile pertinente ce mi le-au adresat şi insist ca pe aceeaşi cale, să nu-i oprească nici măcar inteligenţa, în a mă ţine la curent cu opiniile şi sugestiile lor binevenite. Într-un cuvânt să vă ia Respectivul. Nu de alta, dar oricum nu înţelegeţi nimic. Punct.

În al doilea rând ţin să precizez că NU dispar. Reapar. Ca pumnalul. Ca şarpele. Aşa că feriţi-vă!

Da, plopul este mai puternic acum că este în mijlocul câmpului. Cu verde ireal. Şi priveşte încrezător la culoarea ochilor. Şi la tatuaje. Este temător, mândru şi mai periculos ca niciodată...

Am revenit de trei săptămâni. Aş dori să rămân. Ai desenul meu la tine. Pe al tău îl ţin la piept. Mirosul este imaginaţie. N-am tot ce-mi trebuie. Dar rezist. Dimineaţa e în august...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu