11 aprilie 2010

Odă neîntâmplatului

Aştept neîntâmplatul.
Am făcut o plasă din firul discuţiei
Şi-adun nori pentru a-mi completa colecţia de furtuni.

Detest răzbunarea.
Rădăcină otrăvitoare al cărei ceai mă dezgustă.
O pereche ieftină de ochelari pentru eclipsă de suflet...

Calculez infinitul.
Şi nu are o virgulă, ci chiar două,
Iar cu prima îmi voi scoate din ochi praful anilor trecuţi.

Ascult iubirea.
La o pereche de căşti cu firul întrerupt.
Noroc cu radioul ce-mi urlă neîncetat mesajul de pe locul întâi.

Click-ui viitorul.
Îmi ies munţii din fântâni fumând.
Îngrop regrete fără vlagă în fundaţia propriei statui.

Pierd nopţile.
Niciodată n-am avut o memorie prea bună,
Dar măcar am noroc şi găsesc multe zile, chiar fascinante.

Cunosc umilinţa.
Propriile alegeri mi-au făcut cunoştinţă cu ea.
Ne întâlnim des în ultima vreme şi parcă ne ştim dinainte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu